Pagina's

zondag 21 april 2013

Workshop gevolgd

Hallo Allemaal
Vandaag wil ik jullie het Memobord laten zien die ik bij de Hobbystunter gevolgd heb laten zien.
Veertien dagen geleden hadden ze een aantal workshops tegelijke tijd en het was er erg gezellig.
Mijn dochter gaf de workshop met het memobord en gezellig meegedaan.
 Mert een aantal dames samen stap voor stap aan het bord gewerkt en veel leuke tips weer gekregen.
De bloemen zijn van witte koffiefilter zakjes gemaakt en met en ingekleurd met dristress inkt
Ik heb ze in verschillende kleuren gedaan en o wat was het leuk om te maken.
Thuis heb ik het notitie blokje nog verder bewerkt met het zelfde papier en Tilda zit er echt bij van zo wat moest ik nu weer opschrijven.
Wou dit graag aan jullie zien en bedankt voor het bezoeken van ons blog.
Fijne zondag en groetjes Joke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten