Pagina's

maandag 21 oktober 2013

Postcard Rose

Afgelopen zaterdag hebben we weer een gezellige workshopdag gehad. Het blijft een feestje twee keer per jaar. Het was gezellig druk en we hebben weer veel van elkaar geleerd. Ik heb helaas geen foto's gemaakt, dus die kan ik niet late zien. Wat ik wel kan laten zien is een kaartje.
Vandaag een kaartje waar ik van alles bij elkaar heb gecombineerd van Joyproducten. Ik heb de vintage postcard stempel gebruikt. Deze heb ik ingekleurd met Distressinkt. Ik heb ook stempeltjes van Joy gebruikt. De rode bloem heb ik gemaakt met een malletje van Joy die ik heb uitgestanst uit het Mulberry papier van Marianne Design. Ik heb deze met een brad op elkaar bevestigd en daarna ingespoten met Glimmermist. Verder wat vlindertjes van klei erbij gedaan en nog wat Frantage.
Bedankt weer voor jullie bezoekje.
Groetjes Saskia

1 opmerking:

  1. Dis is een hele mooie toepassing van de postcard stempel!!!
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen