Pagina's

donderdag 24 oktober 2013

Workshop Herfstmapje met Distresstechnieken

Vandaag geen foto's van de demo, omdat we een workshopdag hadden. Helaas heeft niemand foto's genomen, dus deze kunnen we niet laten zien. Het was wel weer gezellig druk.
Afgelopen zaterdag had ik dit mapje bij me. Ik heb deze gemaakt voor een nieuwe workshop. Een van de klanten had aan José gevraagd of er een workshop Distresstechnieken gegeven kon worden. Nu ben ik er altijd voor in om zoiets te doen. Nu vind ik een workshop technieken niet zo leuk, ik vind het leuker als het ook gelijk iets is. Bij deze heb ik dus een workshop bedacht om aan de slag te gaan met verschillende Distresstechnieken. We gaan aan de slag met Distressinkt, reinkers, stains en crackle paint, samen met stempels, embossingpoeder en mallen van Tim Holtz.
In het mapje zitten allemaal vakjes voor kleine labeltjes die we ook met verschillende technieken gaan bewerken. Hoe we dit doen, dat leg ik graag uit tijdens de workshop.
 Hier nog meer labels.
De workshop heb ik gepland op vrijdagavond 8 november van 19:30-21:30/22:30.
Mocht u wel interesse hebben, maar komt deze datum niet uit, dan kunnen we altijd kijken of er andere mogelijkheden zijn.
De kosten zijn 15 euro. Dit is inclusief koffie/thee en wat lekkers.
De workshop kan door gaan bij minimaal 5 deelnemers.
Ik hoop dat het door kan gaan.
Groetjes Saskia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten