Pagina's

maandag 27 januari 2014

Liefde is..

Deze week wordt de etalage weer opnieuw ingericht. Het thema is: Liefde is...
We hebben als DTleden weer een uitdaging meegekregen van José. Een hele leuke dit keer vind ik, namelijk om aan de slag te gaan met heel mooi kraftpapier. Voor mij als kraftliefhebber geen straf. Ik heb me uitgeleefd en zodra ze in de verkoop komen ga ik wel wat vellen halen.

Dit was mijn eerste kaartje, helaas is dit niet zo gelukt. Deze is niet naar mijn zin, maar ja ook mindere kaartjes wil ik best delen.
 Gelukkig is het tweede kaartje met het vogelpapier beter gelukt. Ik heb uit het kraft een hart gestanst en daar achter een laagje vellum geplakt. Het vogeltje is van Marianne Design, net als de hartjes en ballon.
Ik vond het ook leuk een lief babykaartje te maken.
 Bedankt weer voor jullie bezoekje. Jannie en Irene zijn aan de slag gegaan voor het kaartenpakket. Ik ben benieuwd wat ze hebben gemaakt. Volgende week heb ik nog wat kaartjes met het mooie kraftpapier.
Groetjes Saskia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten