Pagina's

zaterdag 25 januari 2014

Nieuwe Magnolia

Hallo allemaal
 
Vandaag maar weer eens mijn copics gebruikt met een nieuwe stempel van Magnolia. Ik heb de No Lines techniek gebruikt waarbij je dus geen zwarte stempellijnen ziet. Om de stempel meer uitdrukking te geven heb ik hem aangezet met mijn derwent colorsoftpotloden.
 
 
 
 Het designpapier is van Magnolia en de harttag ook. De tag heb ik nog een keer gedraaid uit kant en deze over het papier geplakt. Hierop een bedel uit mijn voorraad. De vlinder heb ik uit een tijdschrift en heb hiervan een mal gemaakt en nog een kleinere erop geplakt.
Dit was het weer voor de zaterdag. Fijne zondag en tot volgende week!
 
Groetjes, Irene
  • 

3 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart.
    Hoe heb je dat gedaan met no lines?
    Ik ken die techniek niet.
    Heel erg leuk
    groeten Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  2. No lines betekent dat je de stempellijnen zo min mogelijk ziet. Dat betekent dus dat je een lichte kleur stempel inkt gebruikt. Licht roze blauw of grijs werkt het beste. Stempel ook op een kladje in zwart zodat je altijd kunt terug vallen op een duidelijk voorbeeld. Succes!!!!

    BeantwoordenVerwijderen